Search Here and Find more Logo

Kabupaten Tuban Logo Vector

Kabupaten Tuban Logo on this file has the format of Coreldraw (.CDR) version X3 and preview files in format .SVG .AI .PNG with high quality. With a variety of available file formats, you can easily and flexibly open the vector files that we will attach.

So to open a file, (.cdr file) then you need CorelDraw (Min CorelDraw version X3) software / application with the existing file format, hopefully you can design custom logos / vector graphics that can be scaled (edit size or other settings but do not change the logo design. change the original scale, outline the property with your favorite application to get a great look for your design work).

Kabupaten Tuban Logo Vector

Download Logo Kabupaten Tuban (.CDR, .SVG, .AI, .PNG)

 Description :
Kabupaten Tuban (Hanacaraka: ꦠꦸꦧꦤ꧀ Pegon: توبان, tr. Tuban), adalah salah satu kabupaten di Jawa Timur yang terletak di Pantai Utara Jawa Timur. Kabupaten dengan jumlah penduduk sekitar 1,2 juta jiwa ini terdiri dari 20 kecamatan dan beribu kota di Kecamatan Tuban. Kabupaten Tuban mempunyai letak yang strategis, yakni di perbatasan Provinsi Jawa Timur dan Jawa Tengah dengan dilintasi oleh Jalan Nasional Daendels di Pantai Utara. Kabupaten Tuban berbatasan langsung dengan Rembang di sebelah barat, Lamongan di sebelah timur, dan Bojonegoro di sebelah selatan. Pusat pemerintahan Kabupaten Tuban terletak 100 km sebelah barat laut Surabaya, ibu kota Provinsi Jawa Timur dan 210 km sebelah timur Semarang, ibu kota Provinsi Jawa Tengah. Oleh karena itu, pada zaman dahulu Tuban dijadikan pelabuhan utama Kerajaan Majapahit dan menjadi salah satu pusat penyebaran Agama Islam oleh para Walisongo. (Source:wikipedia)
 Name :  Web  File Type :  File Size :
Kabupaten Tuban
tubankab.go.id
.CDR .SVG .AI .PNG (zip) 570 Kb

Kabupaten Tuban Logo.zip
by downloading this file you agree to the terms of use
   Download
 Tags : Kabupaten Tuban Logo, cdr, EPS, AI, PNG, PDF, SVG

Show comments
Hide comments

0 Response to "Kabupaten Tuban Logo Vector"

Post a Comment